lew salonowy

lew salonowy
naturalny lider ale kapryśny

ChataAgata

ChataAgata
jesiennie

środa, 25 lipca 2012

bliżej natury

Nie przewidywałam ze mój kontakt z naturą będzie tak bezpośredni,wszak jestem urodzoną mieszczką








Owszem byłam w dzieciństwie [szkoła podst] laureatką olimpiady biologicznej i wakacje spędzałam w "pagórach" ............teraz wiem KIM JESTEM,nazywam się Agata,czyli dobra?

Parne południe w czas skwarnego lata,błękit się nieba uśmiecha pogodny a Słońce płonie jak żrenica świata.......

"lepiej kochać mniej z początku niż wcale przy końcu"J.Galsworthy

a Lew?........ Lew zazwyczaj bywa inteligentny,nie lubi się jednak przemęczać,stąd jego wiedza może być powierzchowna.W dążeniu do celu nie zważa na przeciwności losu,niemal zawsze dopina swego
Uparty jest i zaborczy a najbardziej lubi wygodnie wypoczywać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz