lew salonowy

lew salonowy
naturalny lider ale kapryśny

ChataAgata

ChataAgata
jesiennie

niedziela, 5 lutego 2012

stan astrologiczny

Zamarzł[Pluton] system grzewczy[Saturn] na piętrze bo nie było Gości[pusty kurs Księżyca] Smok z oszczędności[Saturn] i lenistwa[Wenus] nie przyłożył w kotłowni[Mars]W nocy z czwartku/piątek było -32 stp.C![MC]W piątek odpaliłam i zalałam wrzątkiem[Mars] zew. złącza.......potem trzeba było pokombinować[Merkury] i znalazłam stare grzejniki elektryczne i suszarkę do włosów bowiem prąd jest[Jowisz]Wprawdzie myślałam ,że to już koniec świata i globalne zlodowacenie[Uran]ale nie  poddam się bez walki[Mars]Odzyskałam wodę bieżącą[Neptun]ufff.......i zadowolenie +obawy[Księżyc]
Przyjechał Gazda i przywiózł dobre wino[Jowisz/Wenus]szybka komunikacja-relacja partnerska[DC]i do roboty![Mars]Rozsadziło[Pluton]żebra w  grzejnikach[Saturn]......tu się leje a tam zamarznięte![Księżyc]
Kombinujemy[Merkury] i sięgamy do korzeni przetrwania[IC]Zakręcamy,odkręcamy,podstawiamy wiadra i klniemy[Mars]23h i czas wypić to wino bo sytuacja względnie opanowana[Wenus]........i dobra mina do złej gry[ASC]
W sobotę[Saturn] od świtania kombinujemy[Merkury].......ścisk stolarski pasuje do gwintu grzejników[Jowisz]można wymienić uszkodzone żebra [Saturn].....stara "koza" odpaliła[Pluton] w garażu i ogrzała pojazd.Nasz"jezdny żółw "znowu na chodzie[Jowisz],wprawdzie sobota zmarnowana[Uran]ale system działa[Saturn]i można wieczorem pooglądać "Armagedon" w TV[ Wenus]
Dzisiaj ,tzn.w Niedzielę ociepliło się[-15] i wyszło SŁONCE!.Wyszło i wzięło to całe TOWARZYSTWO "za mordę"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz